خرید سیم کارت شما به بالا ترین قیمت

خرید سیم کارت شما به بالا ترین قیمت

اگر قصد فروش سیم کارت خود را دارید ما می‌ توانیم با خرید سیم کارت شما به بالا ترین قیمت در این زمینه شما را یاری کنیم. شرکت بازرگانی نارون با جمعی از بهترین، با اعتبار ترین و منصف ترین‌ خریداران و فعالان این زمینه در ارتباط است، از این رو نارون با خرید سیم کارت شما کمک می کند تا سیم کارت خود را در کوتاه ترین زمان ممکن و با بالا ترین قیمت به فروش برسانید. شما می توانید درخواست فروش سیم کارت خود را در هر زمان از شبانه روز ثبت نمائید و ما نیز در اولین فرصت سیم کارت شما را خریداری می کنیم.

 

نحوه خرید سیم کارت شما به بالا ترین قیمت

خرید سیم کارت های شما توسط شرکت نارون با سیستم مزایده صورت می گیرد اما در این خصوص نکاتی وجود دارد که به هنگام خرید سیم کارت ها باید آن ها را مد نظر قرار داد. به عبارتی هنگامی که سیم کارت های شما خریداری می شوند به چندین فاکتور استناد می شود. می توان به صراحت گفت که در هر خرید و فروشی موضوع قیمت گذاری بسیار مهم می باشد. اصولاً قیمت گذاری باید به گونه ای باشد که هر دو طرف در آخر از قیمت نهایی راضی باشند.

خرید ما نیز بدین صورت است که براساس رند بودن سیم کارت شما قیمت پیشنهادی را ارائه می دهیم و درباره پیرامون این موضوع گفتگو می کنیم و در نهایت در یک قیمت واحد توافق خواهیم کرد. پس در خرید سیم کارت های شما با بالا ترین قیمت عواملی مؤثر می باشد که در نهایت نحوه خرید سیم کارت شما را تعیین می کنند.

  • کد جغرافیایی سیم کارت

این مورد در خصوص مشترکین همراه اول صدق می کند چرا که اپراتور همراه اول از ابتدای کار خود شماره ها را براساس استان در اختیار مشترکین قرار داد. به همین منظور سیم کارت هایی با پیش شماره ۰۹۱۲ همواره قیمت بیشتری داشته اند چرا که این پیش شماره برای استان تهران می باشد. البته ناگفته نماند که پیش شماره ۰۹۱۲ تنها برای استان تهران نیست و استان های دیگری همچون: البرز، قم، سمنان، قزوین و زنجان نیز از این پیش شماره استفاده می کنند.

به هنگام خرید سیم کارت از شما که پیش شماره آن ۰۹۱۲ باشد طبیعتا شماره پرونده سیم کارت را پیگیری خواهیم کرد تا اگر برای استان تهران باشد بالا ترین قیمت را پیشنهاد دهیم.

  • کد سیم کارت

در واقع کد سیم کارت اولین عدد بعد از پیش شماره می باشد. کد سیم کارت از عوامل بسیار مهمی است که بر قیمت سیم کارت اثر دارد. بدین شکل که کد های ۱ تا ۳ قدمت و اعتبار بیشتری دارند، پس با این اوصاف چنین شماره هایی گران تر نیز هستند. به هنگام خرید سیم کارت های شما کد سیم کارت شما را نیز مد نظر قرار خواهیم داد.

  • میزان رندی شماره

میزان رندی شماره نیز از جمله عواملی است که به هنگام خرید سیم کارت شما به بالا ترین قیمت آن را مد نظر قرار می دهیم. بدیهی است که خطوط رند قیمت بالا تری دارند و ما نیز به هنگام خرید آن ها به توالی شماره ها توجه ویژه ای خواهیم داشت. در حال حاضر ۳۴ مدل شماره رند وجود دارد که هر یک از آن ها قیمت متفاوتی دارند. تکرار یک عدد بیشتر می تواند قیمت سیم کارت را تا میلیون ها تومان تغییر دهد. از آن جهت که شماره های رند بیشتر در خاطر می مانند و از این منظر مناسب کسب و کار ها هستند پس صاحبان مشاغل حاضرند برای خرید چنین سیم کارت هایی بیشتر از آن چه که هست هزینه کنند.

  • وضعیت سیم کارت

در زمان خرید سیم کارت شما به بالا ترین قیمت به وضعیت سیم کارت شما نیز توجه خواهیم داشت. در بحث خرید و فروش انواع سیم کارت ها با سه دسته از آن ها سروکار داریم: صفر (خشک_بی نام)، کم کارکرد (در حد صفر_زنگ خور پایین)، کارکرده (دست دوم و به نام) طبیعتا زمانی که سیم کارت صفر و یا کم کارکرد است قیمت بالا تری خواهد داشت. در طرف مقابل افراد زیاد تمایل ندارد سیم کارت هایی را خریداری نمایند که زنگ خور بالایی دارد.

شرایط خرید سیم کارت شما به بالا ترین قیمت

طبیعتا به هنگام خرید سیم کارت شما به بالا ترین قیمت شرایطی وجود دارد که باید به آن ها پرداخته شود. شرایط تعیین شده به این دلیل است که تقلب ها و تخلف ها در هر حیطه ای به وفور دیده می شوند، به همین جهت چنین شرایطی تعیین شده‌ اند‌ تا فضایی منصفانه و منطقی فراهم آید و بدون هیچ تخلفی خرید و فروش سیم کارت انجام شود. پس از آنکه سیم کارت شما را خریداری نمودیم نسبت به انتقال سند مالکیت اقدام خواهیم کرد.

البته در صورتی ما سیم کارت شما را خریداری می کنیم كه برای معامله ممنوعیت حقوقی نداشته باشید. بعد از آن که بر سر قیمت نهایی به توافق رسیدیم، اصل و تصویر کارت ملی جدید خود را به همراه خواهید داشت. شما که تا قبل از انتقال سند مالکیت مالک سیم کارت محسوب می شوید باید حتما چیپ سیم کارت و پوکه سیم کارت را نیز به همراه داشته باشید. از طرفی حتما باید سیم کارت مربوطه فعال باشد و مسدود نباشد. همچنین باید آخرین آدرس محل سکونت خود را همراه با کد پستی ۱۰ رقمی اعلام کنید.

 

خرید سیم کارت از افراد زیر ۱۸ سال

افراد زیر ۱۸ سال به علت ممنوعیت قانونی نمی توانند سیم کارت های خود به فروش برسانند و به تبع آن ما نیز نمی توانیم سیم کارت های آنان را خریداری کنیم. در زمان خرید سیم کارت برای افراد زیر ۱۸ سال نیز باید آن ها همراه والدین خود به مراکز مربوطه مراجعه کنند و بعد از ۱۸ سالگی می توانند سند مالکیت را به نام خود انتقال دهند.

 

سؤالات متداول

به هنگام خرید سیم کارت های اعتباری چه باید کرد؟

فروشنده علاوه بر رعایت نکات ذکر شده در بخش فوق بایستی قبض بروز را نیز پرداخت نماید.

 

آیا امکان خرید سیم کارت مالک فوت شده وجود دارد؟

به جهت خرید چنین سیم کارت هایی فروشنده باید گواهی انحصار وراثت را نیز به همراه داشته باشد.

کلام آخر

در وضعیت کنونی کشور که قیمت ها ثبات ندارند و از طرفی در بازار آشفتگی هایی مشاهده می شود، این که محصول خود را کجا، به چه قیمتی و چگونه بفروشیم که ضرری نکرده باشیم از دغدغه‌ های این روز های افراد به شمار می آید. در خصوص خرید و فروش سیم کارت های خود می توانید به شرکت نارون اعتماد کنید.

شرکت نارون آماده خرید سیم کارت شما به بالا ترین قیمت می باشد. این شرکت با سال ها سابقه در این زمینه توانسته مشتریان خود را راضی نگه دارد و اعتباری را در این حیطه به دست آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *