فروش سیم کارت شما به بالا ترین قیمت

اگر قصد فروش سیم کارت خود را دارید، ما می توانیم با سیستم مزایده ای فروش سیم کارت شما به بالا ترین قیمت را تضمین کنیم. اگر در نظر دارید که با یک کانال خرید و فروش آشنا شوید تا به راحتی بتوانید سیم کارت خود را به فروش برسانید، می توانید از طریق سایت نارون اقدام کنید. همان طور که می‌ دانید خرید و فروش سیم کارت به نوعی یک سرمایه‌ گذاری محسوب می‌ شود. به همین دلیل است که برخی از افراد تمایل دارند که خطوط با ارزشی را خریداری کنند و با بهترین و بالا ترین قیمت به فروش رسانده و سودی را به دست بیاورند.

 

فروش سیم کارت شما به بالا ترین قیمت به صورت مزایده ای

بر اساس مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، همواره اپراتور های مختلف از جمله همراه اول و ایرانسل و رایتل مجاز می‌ باشند که سیم کارت‌ هایی که شماره رندی دارند را نسبت به سیم کارت های معمولی با قیمت بیشتری به صورت مزایده‌ ای به فروش برسانند. البته فروش سیم کارت رند به صورت مزایده‌ ای در بازار آزاد نیز رواج دارد و اپراتور ها اخیرا در بازار اقدام به مزایده انواع سیم کارت‌ های رند کرده اند. به منظور فروش سیم کارت شما به بالا ترین قیمت می توانید از طریق فروشگاه های معتبر موجود در بازار اقدام کنید.

همان طور که می‌ دانید سیم کارت‌ هایی که دارای شماره‌ های رندی می‌ باشند، به طور معمول طرفداران بیشتری نیز دارند و افراد بیشتری حاضر هستند که قیمت بالا تری را برای این نوع سیم کارت‌ ها پرداخت کنند. شرایط مزایده ممکن است تفاوت‌ هایی با یکدیگر داشته باشند که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

شرایط مزایده ای فروش سیم کارت شما به بالا ترین قیمت (همراه اول)

به طور قطع، می توان گفت هر اپراتوری شرایط مزایده مختلفی خواهد داشت. به عنوان مثال، شرایط مزایده سیم کارت همراه اول به این صورت است که فرد متقاضی باید به صورت اینترنتی از طریق وب سایت در فروش و مزایده انواع شماره‌ های رند این اپراتور شرکت کند. همچنین شما می توانید در مزایده سیم کارت های همراه اول شرکت نارون نیز شرکت کنید. در اولین مرحله متقاضیان باید شرایط و ضوابط در ارتباط با شرکت در این گونه معاملات را بپذیرند و سپس اطلاعات مورد نیاز به جهت حضور در این مزایده را وارد نمایند.

اطلاعات در این سامانه باید به صورت شناسنامه‌ ای و کاملاً صحیح وارد گردد. زیرا این اطلاعات با ثبت احوال مطابقت داده می‌ شود و در صورت عدم تطابق اجازه شرکت در مزایده به افراد داده نخواهد شد. سپس، به جهت شرکت در مزایده سیم کارت رند همراه اول باید فرد متقاضی رقم ودیعه‌ ای را به صورت آنلاین واریز نماید. این رقم ودیعه در واقع معادل ۲۰ درصد از مبلغ پایه شماره تلفن همراه مورد نظر آن ها می‌ باشد. باید توجه داشته باشید، اعتبار زمانی مزایده دارای دو شرط اصلی خواهد بود که هر دوی آن ها باید رعایت شود تا مزایده به انجام برسد.

شرط اول آن است که زمان قانونی مزایده باید تمام شود و البته باید دقت داشته باشید که این شرط یعنی زمان قانونی مزایده می‌ تواند برای هر مزایده‌ ای قابل تغییر باشد. زمان قانونی هر مزایده در شروع آن اعلام می‌ گردد. شرط دوم این است که از آخرین پیشنهاد قیمت برای شماره مورد نظر باید ۸ ساعت بگذرد. در صورتی که پیشنهاد جدیدی اعلام گردد، قبل از اینکه مدت زمان مزایده به پایان برسد، مدت زمان مزایده برای یک دوره ۸ ساعته دیگر تمدید خواهد شد.

 

شرایط مزایده‌ ای فروش سیم کارت شما به بالا ترین قیمت (ایرانسل)

به منظور شرکت کردن در مزایده سیم کارت ایرانسل تمام افراد حقیقی یا حقوقی می‌ توانند به سایت شرکت نارون مراجعه کرده و اقدام به خرید و شرکت در مزایده این نوع سیم کارت‌ ها نمایند.  تمام شماره‌ های موجود در سایت با عنوان ایرانسل حداقل به مدت یک هفته به حراج گذاشته می‌ شود.

در صورتی که یک مزایده بیشتر از ۷ روز به طول بیانجامد،  پیشنهاد جدید در ساعات پایانی مزایده اعلام می‌ گردد و ۶ ساعت به زمان مزایده نیز اضافه می‌ شود. این پروسه تا زمانی ادامه پیدا می‌ کند که آخرین پیشنهاد برای سیم کارت رند ایرانسل مورد نظر قبل از ۶ ساعت پایانی مزایده ارائه شود و به نوعی برنده مزایده در این روند، آخرین فرد پیشنهاد دهنده می‌ باشد. برنده مزایده از زمان به پایان رسیدن مزایده تا ۴۸ ساعت فرصت خواهد داشت که فرآیند خرید سیم کارت را تکمیل کرده و اقدام به پرداخت مبلغ آن نماید.

بنابراین، می‌ توانیم بگوییم در پایان هر مزایده سیم کارت رند ایرانسل برای شخصی که بیشترین و بالا ترین پیشنهاد را برای سیم کارت مورد نظر ثبت کرده است، به عنوان برنده مزایده اعلام خواهد شد و دو نفر بعدی که در مزایده دارای بیشترین و بالا ترین مبلغ پیشنهادی بوده‌ اند در صورتی برنده خواهند بود که میزان تفاوت قیمت پیشنهادی آن ها با برنده قبلی از میزان مجموعه سپرده شرکت در مزایده برنده اول و دوم بیشتر نباشد.

البته اعتباری یا دائمی بودن شماره رندی که مزایده شده است، با توجه به نظر فرد برنده تعیین می‌ گردد و در صورتی که برنده مزایده نوع دائمی سیم کارت رند را انتخاب نماید، مبلغی به قیمت نهایی مزایده سیم کارت اضافه خواهد شد.

شرایط شرکت در مزایده بازار آزاد و فروش سیم کارت با بالاترین قیمت

برای فروش سیم‌ کارت شما به بالا ترین قیمت، ابتدا باید توسط یک کارشناس انسانی به صورت دقیق بر روی سیم کارت رند خود قیمت گذاری نمایید. سپس از طریق کانال‌ های معتبر اقدام به فروش آن کنید. به این ترتیب که باید سیم کارت خود را در سایت ثبت کرده و خط خود را با قیمت مشخص شده و اطلاعات دقیق به خریداران معرفی نمایید. دقت داشته باشید از فروشگاه های معتبر استفاده کنید.

 

سوالات متداول

نحوه قیمت گذاری سیم کارت به چه صورت است؟

کارشناس انسانی به صورت دقیق نسبت به برخی از عوامل از جمله میزان رندی و مرغوبیت سیم کارت می تواند قیمت گذاری نماید.

نحوه ارائه خدمات فروش به چه صورت است؟

خدمات فروش سیم کارت می‌ تواند به صورت حضوری یا غیر حضوری ارائه شود و در هر دو حالت نیز امکان به نام زدن سند وجود خواهد داشت.

 

کلام آخر

فروشگاه سیم کارت نارون مرجع خرید و فروش جامع تمامی سیم کارت ها می باشد. این فروشگاه تا حد زیادی می تواند در خرید و فروش سیم کارت‌ به شما کمک کند. بنابراین، با خیالی راحت می توانید سیم‌کارت رند خود را با بالا ترین قیمت به فروش برسانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *