تمایز سیم کارت معمولی با رند

تمایز سیم کارت معمولی با رند

بسیاری از افراد به دلیل تمایز سیم کارت معمولی با رند بیشتر مایل هستند که سیم کارت رند را خریداری کنند. زیرا این سیم کارت‌ ها از جهات مختلفی طرفدار دارند. یکی از ویژگی‌ های مهم و اصلی سیم کارت‌ های رند که باعث محبوبیت بیشتر آن ها شده است، این است که می توانند به آسانی و در کوتاه‌ ترین زمان در ذهن مخاطب ثبت شوند. به عبارتی دیگر، مخاطب به راحتی شماره شما را در ذهن خود ثبت خواهد کرد. در ادامه بیشتر در ارتباط با سیم‌ کارت های معمولی و رند صحبت خواهیم کرد.

اصلی‌ ترین تمایز سیم کارت معمولی با رند در چیست؟

از همان روز های اولی که انواع سیم کارت‌ ها در ایران حضور یافتند، شماره‌ های رند طرفداران زیادی را برای خود به دست آوردند که همین موضوع همواره موجب می‌ شد که بازار این نوع شماره‌ ها همیشه داغ و پر طرفدار بماند.

در حالت کلی، سیم کارت رند به خطی می‌ گوییم که در آن عدد های یک شماره به صورت تکراری وجود داشته باشند. البته این یک تعریف کلی می‌ باشد و برخی از شماره‌ ها بدون استفاده کردن از این قانون تکرار، باز هم دارای سلاست و روانی خاصی می‌ باشند که موجب می‌ شود در گروه سیم کارت‌ های رند قرار بگیرند.

این امکان در سیم کارت‌ های معمولی وجود ندارد که اصلی ترین تمایز سیم کارت معمولی با رند است. نوع رندی شماره تاثیر بسیار زیادی در تعیین قیمت نهایی این نوع سیم کارت‌ ها خواهد داشت.

تاثیر تمایز سیم کارت معمولی با رند در انواع کسب و کار ها

خرید و استفاده کردن از انواع سیم کارت‌ های رند نسبت به سیم کارت‌ های معمولی می‌ تواند مزایای زیادی برای صاحب خود داشته باشد. بیشتر اوقات این مزایا به اندازه‌ ای می‌ باشد که نمی‌ توان به راحتی از خرید آن غافل شد و چشم پوشی کرد. به عنوان مثال، اگر در حال راه‌ اندازی یک کسب و کار جدید باشید، تمایز سیم کارت معمولی با رند در این زمینه فواید زیادی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

سیم کارت رند می تواند بر اعتبار و وجهه شما بیافزاید، به عبارت دیگر، شماره تلفنی که می‌ خواهید با استفاده از آن کسب و کار خود را به دیگران معرفی کنید و به نوعی آن را تبلیغ نمایید، باید از لحاظ سمعی و بصری از زیبایی و روانی خاصی برخوردار باشد تا به سهولت و با سرعت بتواند در ذهن و حافظه مخاطب حک بشود. سیم کارت رند شما همچنین می‌ تواند به نوعی در زمینه کسب و کار تان برند سازی کند.

برخی از سیم کارت‌ های رند بسیار تاثیر گذار و جذاب می‌ باشند که لقب رند های بیلبوردی را به خود اختصاص می‌ دهند که می‌ توان از آن ها به جهت تبلیغات یک کسب و کار ویژه‌ ای بر روی بیلبورد های تبلیغاتی سطح شهر استفاده کرد. تاثیر نوع رندی سیم کارت‌ ها به میزانی زیاد می‌ باشد که مخاطب را به خود جلب کرده و با سهولت در ذهن مخاطب حک می‌ شود که در نهایت باعث رونق یک کسب و کار می شود.

مزیت‌ های خرید سیم کارت رند

در وهله اول، در دنیای مدرن امروزی باید بپذیریم که سیم کارت رند خود به خود از جذابیت ویژه‌ ای برخوردار می‌ باشد و به طور تقریبی، همه افراد به داشتن این نوع شماره‌ ها علاقمند هستند. تمایز سیم کارت معمولی با رند مزایا و کاربرد های فراوانی را برای صاحبان مشاغل و افراد به دنبال خواهد داشت که در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد.

 

  • سیمکارت رند و ماندگاری آن در حافظه مخاطب

همان طور که ذکر کردیم، قطعاً مهم‌ ترین و اولین مزیت خریداری سیم کارت‌ های رند، ماندگاری بیشتر آن ها در حافظه مخاطبان می‌ باشد. سیم کارت‌ های رند یا به عبارتی دیگر Memorable sim card در دنیای امروزی با قابلیت ماندگاری در ذهن شناخته شده است که این مزیت بسیار ویژه‌ ای برای صاحبان مشاغل محسوب می‌ شود.

به عنوان مثال، اگر از دو نفر کارت ویزیت تهیه نمایید، قطعاً به جهت سفارش کار با شماره رند تماس خواهید گرفت. بنابراین، در صورتی که بخواهید همواره در اولویت باشید، خرید یک سیم کارت رند می‌ تواند یکی از بهترین راهکار ها محسوب شود. این شماره‌ ها از آن جهت که به راحتی در ذهن افراد باقی می‌ ماند، نیازی به یادداشت کردن نیز ندارد و می‌ تواند برای کسب و کار هایی که در حال رونق گرفتن هستند، بسیار حائز اهمیت باشد.

 

  • تاثیر سیم کارت رند درتصویر سازی از شخصیت شما

در زمینه کسب و کار ممکن است که بیشتر افراد بسیار دقیق و منظم باشند و همچنین از قوانین خاصی پیروی نمایند. اما در برخورد اول، بیشتر افراد و مخاطبان نمی‌ توانند این موارد را در شما ببیند و تنها نماد های ظاهری و یا محصولات و خدمات شما را مد نظر خود قرار می‌ دهند.

به همین دلیل، در صورتی که نتوانید در نگاه اول تمام هنر خود را به نمایش بگذارید، بهتر است که به نکات ریز اما مهم توجه ویژه‌ ای داشته باشید تا بتوانید از این طریق تاثیر مثبتی در ذهن مخاطب بگذارید. تاثیر سیم کارت رند در تصویر سازی شخصیت شما بسیار زیاد است و به نوعی نشان دهنده متمایز بودن کسب و کارتان می باشد که منحصر به فرد بودن شما را نشان می‌ دهد.

 

سوالات متداول

آیا داشتن یک شماره رند می‌ تواند برای شما مفید باشد؟

بله، یک سیم کارت رند می‌ تواند مورد نیاز هر شخصی باشد و در مسیر موفقیت او تاثیر بسیار چشمگیری بگذارد.

آیا رنج قیمت‌ سیم کارت‌ های رند یکی است؟

خیر، قیمت شماره‌ های رند رنج‌ های متفاوتی دارد و نسبت به میزان رندی شماره‌ ها قیمت آن ها نیز متفاوت خواهد بود.

 

کلام آخر

فروشگاه سیم کارت نارون ارائه دهنده بزرگ ترین ویترین سیم کارت‌ ها می‌ باشد که خدمات نوینی در این زمینه به مشتریان و مخاطبان خود ارائه می‌ دهد. فروشگاه سیم کارت نارون فصلی نو را در تجربه خرید و فروش انواع سیم کارت های رند و معمولی رقم می‌ زند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *