نحوه مشخص نمودن رندی سیم کارت

نحوه مشخص نمودن رندی سیم کارت

بسیاری از افراد اطلاع ندارند که سیم کارتی که استفاده می نمایند رند است یا خیر. از این رو، با اطلاع از نحوه مشخص نمودن رندی سیم کارت می توان رندی آن را دانست. از آنجایی که یکی از موارد تاثیر گذار در میزان قیمت سیم کارت، نوع رندی آن است، با اطلاع یافتن از نوع رندی سیم کارت خود همواره می‌ توانید دید بهتری نسبت به قیمت واقعی سیم کارت رند خود داشته باشید. در ادامه تلاش خواهیم کرد در رابطه با نحوه تشخیص رندی سیم کارت اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار بدهیم.

 

نحوه مشخص نمودن رندی سیم کارت چگونه است؟

در اصل باید تعیین کردن سطح رند بودن سیم کارت‌ ها توسط کارشناسان فعالی که در این حوزه وجود دارند، انجام شود. اما برخی از روش ها وجود دارد که می‌ توان از طریق رعایت کردن آن ها به نوع سیم کارت و رند بودن و یا معمولی بودن آن پی برد. ‌

مهم ترین نکته‌ ای که در تشخیص خط رند، کاربرد بسیار ویژه‌ ای دارد این است که باید تعداد تکرار اعداد در شماره سیم کارت رند را در نظر بگیرید. به این ترتیب که هر چقدر تکرار یک عدد یا نهایتاً دو عدد در شماره سیم کارت بیشتر باشد، در واقع سیم کارت رند تر خواهد بود.  طبیعتاً سیم کارت رند تر قیمت بالا تری نیز خواهد داشت. داشتن خط رند می تواند تا حد زیادی به جلب کردن توجه افراد، اعتبار بخشیدن و در ذهن ماندن بهتر کمک شایانی نماید. علاوه بر آن در زمینه برندینگ نیز تاثیر چشمگیری دارد.

نحوه مشخص نمودن رندی سیم کارت با استفاده از سامانه

همان طور که اطلاع دارید، خرید سیم کارتی که رند باشد، از جمله خرید های لاکچری به حساب می‌ آید که ممکن است بیشتر افرادی که برای کسب و کار خود تصمیم دارند، سیم کارتی بخرند، ابتدا به داشتن یک سیم کارت با شماره رند فکر کنند. زیرا آهنگی که در گفتن شماره رند وجود دارد، به اندازه‌ ای جذاب می‌ باشد که حتی برخی از افراد مایل هستند، میلیون‌ ها تومان هزینه نمایند. البته این یکی از دلایل خرید سیم کارت رند است و کسب اعتبار برای برندینگ شخصی و یا شغل نیز می‌ تواند جزو این دلایل محسوب شود.

یکی از مواردی که می توانیم آن را به عنوان نحوه مشخص نمودن رندی سیم کارت بدانیم، سامانه تشخیص رندی سیم کارت می‌ باشد. این سامانه در یک چشم به هم زدن می تواند میزان مرغوبیت سیم کارت را بررسی کرده و به تفکیک نمایش دهد. بنابراین با مراجعه به این سامانه دیگر نیاز نیست که به دنبال راهی به جهت مشخص کردن رندی سیم کارت باشید. بلکه کافی است شماره مورد نظر را به صورت کامل در این سامانه وارد کنید و بر روی دکمه بررسی نوع رند کلیک نمایید تا اطلاعات لازم برای شما نمایش داده شود.

 

ربات تشخیص سیم کارت رند

یکی دیگر از راه هایی که می توانیم به عنوان نحوه مشخص نمودن رندی سیم کارت در نظر بگیریم، ربات ها می باشند. رباتی که به جهت تشخیص سیم کارت رند استفاده می‌ شود، کاملاً به صورت خودکار این کار را انجام می‌ دهد. در این ربات‌ ها هنگام درج آگهی سیم کارت در سایت، دیگر نیازی به انتخاب کردن نوع رند شماره نخواهید داشت. البته بهتر است که بدانید، ربات تلگرام و ربات تحت وب به منظور تست این سرویس در اختیار مشتریان است.

ربات تشخیص سیم کارت رند می تواند ۴۸ مدل نوع رندی سیم کارت را مشخص نماید. در نظر داشته باشید که ویرایش کردن و علاوه بر آن، انتخاب کردن به صورت دستی نوع رند وجود ندارد و این امکان به صورت کامل از بخش سیم کارت حذف شده است. بنابراین، تمامی انتخاب ها به صورت خودکار توسط این ربات به انجام می رسد. در حالت کلی ربات هوشمند تشخیص خط رند، به منظور شناسایی و تعیین رند بودن شماره استفاده می‌ شود و می‌ تواند نشان بدهد که شماره شما تا چه حد رند است.

مرغوبیت سیم کارت چیست و چه تاثیری در قیمت آن دارد؟

به نوع و ترتیب قرار گرفتن اعداد در سیم کارت مرغوبیت می‌ گویند. هر سیم کارتی که از توالی بهتری برخوردار باشد، طبیعتاً راحت‌ تر خوانده خواهد شد و به دنبال آن به خاطر سپردن آن نیز ساده تر خواهد بود. بسیاری از صاحبان کسب و کار ها به جهت ارتباط با مشتریان، همواره سیم کارت‌ ها و خطوط رند را ترجیح می‌ دهند تا علاوه بر اینکه اعتماد آن ها را بیشتر کسب نمایند، در ذهن مشتریان خود نیز ماندگار باشند.

همان طور که مطلع هستید، سیم کارت های رند محبوبیت زیادی را در بین مردم کسب کرده است که این محبوبیت باعث شده است تا تقاضا به جهت خرید سیم کارت رند افزایش یابد که در نهایت مستقیماً بر روی افزایش قیمت آن نیز تاثیر گذاشته است. بنابراین، نحوه مشخص نمودن رندی سیم کارت کمک شایانی در تعیین قیمت آن نیز خواهد کرد. در صورتی که قصد خرید و یا حتی فروش سیم کارت خود را دارید، بهتر است ابتدا با روش های گفته شده، نوع رندی و مرغوبیت سیم کارت را تعیین کنید، سپس از قیمت آن اطلاع یابید.

 

سوالات متداول

گران‌ ترین خطوط مربوط به کدام شماره‌ ها هستند؟

هر چقدر کد‌ شماره ای پایین تر باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. خطوط مربوط به شماره‌ های ۰۹۱۲ گران ترین شماره ها می‌ باشند. این شماره‌ ها کد ۱ دارند که این پیش شماره مربوط به اپراتور همراه اول است.

تشخیص نوع رندی سیم کارت چه کمکی به افراد می‌ کند؟

با دانستن نوع رندی می‌ توانید میزان قیمت سیم کارت را  راحت‌ تر تعیین نمائید.

 

کلام آخر

افراد ممکن است به دلایل مختلفی به اعداد رند علاقه بسیاری داشته باشند. به عنوان مثال شماره پلاک رند، سیم کارت رند، تاریخ تولد رند و سایر موارد. انتخاب یک شماره رند موضوعی کاملاً سلیقه‌ ای می‌ باشد که در حوزه کسب و کار به نوعی یک سرمایه‌ گذاری نیز محسوب می‌ شود. اگر شما نیز ترغیب شده‌ اید تا یک شماره رند بخرید، فروشگاه سیم کارت نارون می‌ تواند بهترین جایی باشد که انواع سیم کارت‌ های رند را در آن مشاهده می کنید و سپس می توانید به دلخواه خود یکی از آن ها را خریداری نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *