قیمت گذاری سیم کارت 0911

قیمت گذاری سیم کارت 0911

افرادی که پیش شماره 0911 را خرید و فروش می کنند بهتر است از قیمت گذاری سیم کارت 0911 و بحث های پیرامون آن نیز مطلع شوند. اینکه قیمت گذاری سیم کارت چه کمکی به آن ها می کند و چه فاکتور هایی در امر قیمت گذاری مؤثر می باشد از جمله مطالبی است که افراد باید به آن ها توجه داشته باشند. در این مقاله نیز سعی ما بر آن است که در این حیطه اطلاعاتی را در اختیار آن ها قرار دهیم تا در زمینه معاملات چنین سیم کارت هایی موفق تر عمل کنند.

کلیک کن تا رایگان کارشناس ما برایتان قیمت گذاری کند

فاکتور های مؤثر در قیمت گذاری سیم کارت 0911

در وهله اول باید به این موضوع واقف باشید که چه فاکتور هایی در قیمت گذاری سیم کارت 0911 مؤثر می باشند. این فاکتور ها می توانند دلایل منطقی برای تعیین قیمت سیم کارت ها باشند که بهتر است افراد فعال در این زمینه اطلاعاتی را درباره آن ها به دست آورند.

 

  • در خصوص پیش شماره 0911 باید گفت که سیم کارت هایی که دارای این پیش شماره هستند متعلق به اپراتور همراه اول می باشند. طبیعتا تعرفه اپراتور همراه اول با دیگر اپراتور ها متفاوت خواهد بود. در بین پیش شماره های همراه اول نیز شاهد تفاوت قیمت هایی هستیم، به عنوان مثال پیش شماره 0912 نسبت به پیش شماره های دیگر همراه اول گران تر است، پس با این حساب پیش شماره 0911 قیمت کمتری نسبت به پیش شماره 0912 دارد.

 

  • از دیگر فاکتور های مؤثر در قیمت گذاری سیم کارت 0911 می توان به دائمی و اعتباری بودن آن اشاره کرد. قطعا از این موضوع مطلع هستید که سیم کارت های دائمی نسبت به سیم کارت های اعتباری از ارزش بیشتری برخوردار هستند و به تبع آن قیمت آن ها نیز بیشتر است. پس اگر سیم کارت شما با پیش شماره 0911 دائمی باشد گران تر خواهد بود. البته لازم به ذکر است که امروزه اپراتور همراه اول این امکان را در اختیار مشترکان خود قرار داده که به کمک آن مشترکان می توانند سیم کارت های اعتباری خود را به دائمی تبدیل کنند و پیرو آن از امتیاز های سیم کارت دائمی نیز بهره مند شوند.

 

  • با در نظر گرفتن دو مورد قبلی که در آن ها بیشترین توجه بر روی پیش شماره 0911 بود باید گفت علاوه بر پیش شماره باقی اعداد سیم کارت نیز در قیمت گذاری ها دخیل هستند. اگر پیش شماره سیم کارت شما 0911 است و توالی بقیه اعداد در آن رند باشد قطعا در این حالت سیم کارت شما دارای قیمت بالا تری خواهد بود، در نقطه مقابل اگر باز هم پیش شماره سیم کارت شما 0911 بوده باشد ولی توالی بقیه اعداد در آن رند نباشد قیمت سیم کارت در این حالت کمتر خواهد بود.

چگونگی قیمت گذاری سیم کارت 0911

در این وهله ممکن است برخی از افراد اینگونه پندارند که قیمت تمامی سیم کارت های 0911 یکسان است اما در واقع چنین نیست. باید اظهار داشت با اینکه قیمت گذاری تمامی سیم کارت های 0911 یکسان می باشد اما قیمت نهایی آن ها یکسان نخواهد بود. به عبارتی دقیق تر توالی اعداد باعث تمایز قیمت آن ها می شود.

یعنی تا مرحله نوع اپراتور سیم کارت و دائمی و اعتباری بودن آن ها تمامی سیم کارت ها به یک اندازه قیمت گذاری می شوند اما بعد از این دو مرحله که نوبت به توالی اعداد و رند بودن آن ها می رسد، در این وهله قیمت گذاری تمامی سیم کارت های 0911 متفاوت خواهد بود. چرا که اگر سیم کارت ها رند باشند قیمت آن ها نسبت به سیم کارت های غیر رند بیشتر خواهد بود. در بخش بعدی که برخی از سیم کارت های 0911 رند تشخیص داده شده اند، قیمت گذاری دیگری صورت خواهد گرفت چرا که قیمت تمامی سیم کارت های رند 0911 نیز یکسان نخواهد بود.

 

چگونه می توان به طور دقیق از قیمت گذاری سیم کارت 0911 مطلع شد؟

طبق مطالب ذکر شده در این مقاله به صورت تقریبی می توان قیمت سیم کارت های 0911 را تخمین زد اما اگر قصد دارید به صورت دقیق از قیمت گذاری سیم کارت های 0911 مطلع شوید می توانید از طریق دو روش برای این کار اقدام کنید. در روش اول می توانید از ربات های قیمت گذاری سیم کارت استفاده نمائید که در در کوتاه ترین زمان می توانید قیمت سیم کارت خود را استعلام کنید.

این ربات ها طبق الگوریتم های خاصی طراحی شده اند‌‌‌ که کار قیمت گذاری سیم کارت ها را انجام می دهند. در روش دوم که روشی مطمئن تر است قیمت گذاری توسط افراد متخصص صورت می گیرد. در این روش که قیمت گذاری سیم کارت 0911 توسط نیروی انسانی تعیین می شود، قیمت گذاری ها دقیق تر از ربات ها خواهد بود. طبیعتا افراد متخصص می توانند جوانب زیادی را طبق به روز رسانی های موجود ارزیابی کنند اما هوش ماشینی ممکن است در برخی از موارد اشتباهات جزئی داشته باشد.

کلیک کن تا رایگان کارشناس ما برایتان قیمت گذاری کند

سؤالات متداول

برای قیمت گذاری سیم کارت 0911 از نیروی انسانی متخصص کمک بگیریم یا ربات های قیمت گذاری سیم کارت؟

توصیه می شود برای نتیجه دقیق تر از نیروی انسانی متخصص کمک بگیرید.

 

آیا صفر یا کارکرده بودن سیم کارت ها در سیستم قیمت گذاری سیم کارت ها مؤثر هستند؟

بله قطعا صفر یا کارکرده بودن سیم کارت ها در قیمت گذاری سیم کارت ها مؤثر می باشند، به طوری که سیم کارت های صفر نسبت به سیم کارت های کارکرده قیمت بیشتری دارند مگر در موارد خاص.

انواع خطوط رند برای خرید و فروش

کلام آخر

شرکت نارون با سال ها سابقه در زمینه خرید و فروش سیم کارت ها توانسته در این حیطه به خوبی عمل کرده و خدمات ارزنده ای را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. شرکت نارون علاوه بر خرید و فروش نیز در باقی حوزه های مربوط به معاملات سیم کارت ها می تواند به مشتریان خود کمک کند. مجموعه نارون با داشتن کادری متخصص و حرفه ای می تواند در قیمت گذاری سیم کارت به شما کمک کند. به همین دلیل می توانید با شماره تماس های شرکت بازرگانی نارون تماس حاصل نموده و از افراد متخصص فعال در این مجموعه کمک بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *