قیمت سیم کارت های مزایده ای با قیمت سیم کارت های معمولی

قیمت سیم کارت های مزایده ای با قیمت سیم کارت های معمولی

برای مقایسه قیمت سیم کارت های مزایده ای با قیمت سیم کارت های معمولی بهتر است با سیستم قیمت گذاری سیم کارت ها آشنایی نسبی پیدا کنید. اینکه در قیمت گذاری سیم کارت ها از چه معیار هایی استفاده می شود و تعیین قیمت آن ها مبتنی بر چه اصولی است. همچنین باید در نظر داشته باشید که سیم کارت های مزایده ای با سیم کارت های معمولی چه تفاوتی دارند چرا که همین تفاوت ها باعث می گردد که قیمت آن ها نیز با یکدیگر فرق داشته باشد. پس قبل از انجام مقایسه اصولی بین آن ها باید مواردی را بدانید تا بتوانید تفاوت قیمت آن ها را بهتر درک کنید.

 

مقایسه قیمت سیم کارت های مزایده ای با قیمت سیم کارت های معمولی بر چه اساسی صورت می گیرد؟

قطعا در این موضوع سیستم قیمت گذاری سیم کارت ها دخیل می باشد. یعنی این که بر اساس یک سیستم معینی سیم کارت ها را قیمت گذاری می کنند و طبیعتا قیمت سیم کارت های مزایده ای با قیمت سیم کارت های معمولی متفاوت خواهد بود. در خصوص قیمت سیم کارت های معمولی باید گفت که آن ها طبق اصول ثابتی از طرف اپراتور ها قیمت گذاری می شوند و در نهایت به فروش می رسند.

در نقطه مقابل با سیم کارت های مزایده ای سروکار داریم که آن ها نیز در ابتدا بر اساس اصولی که از قبل تعیین شده است، قیمت گذاری می شوند. به عبارتی سیم کارت های مزایده ای مانند سیم کارت های معمولی نیستند و عموما آن ها رند و خاص می باشند که در این خصوص نیز قوانینی وجود دارد.

برای درک بهتر این موضوع لازم است که کمی دقیق تر به این مسئله بنگریم. قیمت گذاری سیم کارت های مزایده ای که رند و خاص هستند به چند عامل بستگی دارد. اول اینکه رندی سیم کارت از چه نوعی می باشد، پیش شماره سیم کارت از کدام نوع پیش شماره ها است و کد شماره مورد نظر چیست؟

در وهله اول تمامی این عوامل تعیین کننده قیمت سیم کارت های مزایده ای رند می باشد اما با شرکت در مزایده و پیشنهاد قیمت از طرف شرکت کننده ها قیمت سیم کارت های مزایده ای افزایش خواهد یافت، به طوری که ممکن است حتی قیمت ها به صورت نجومی نیز بالا روند. پس در مقایسه قیمت سیم کارت های مزایده ای با قیمت سیم کارت های معمولی با یک سیستم قیمت گذاری طرف هستیم که در وهله اول قیمت سیم کارت های مزایده ای توسط برگزار کننده مزایده تعیین می گردد و پس از آن در نهایت توسط متقاضیان خرید سیم کارت، قیمت چنین سیم کارت هایی مشخص می شود.

 

سایت خرید و فروش سیم کارت رند و معمولی

کلیک کن و مشاوره رایگان بگیر

چرا قیمت سیم کارت های مزایده ای بیشتر از سیم کارت های معمولی است؟

در مقایسه قیمت سیم کارت های مزایده ای با قیمت سیم کارت های معمولی متوجه می شویم که قیمت سیم کارت های مزایده ای بیشتر از سیم کارت های معمولی است. در این بخش دلیل این موضوع را ساده تر برای شما شرح خواهیم داد.

در این باره باید اظهار داشت که عموما در مزایده ها سیم کارت هایی به فروش گذاشته می شوند که به نوعی خاص هستند و اکثرا چنین سیم کارت هایی رند می باشند. سیم کارت های مزایده ای به این دلیل قیمت بالایی دارند که متقاضیان زیادی خواستار خرید آن ها هستند. هنگامی که سیم کارت ها خواهان زیادی داشته باشند هر یک از متقاضیان برای خرید آن سیم کارت ها قیمت بیشتری را پیشنهاد خواهند داد که در نهایت قیمت سیم کارت مربوطه افزایش می یابد.

در عوض برای سیم کارت های معمولی چنین شرایطی را نداریم چرا که شماره آن ها معمولی است و هر فرد می تواند به راحتی چنین سیم کارت هایی را خریداری نماید، اما سیم کارت های مزایده ای به دلیل خاص بودن خواهان زیادی دارند که برای خرید آن ها حاضرند قیمت های گزافی را پرداخت کنند.

 

خرید سیم کارت های مزایده ای بهتر است و یا سیم کارت های معمولی؟

سیم کارت های معمولی عموما برای مصارف امور عادی هستند اما اگر به فکر سرمایه گذاری هستید و می خواهید سرمایه خود را افزایش دهید، خرید سیم کارت های مزایده ای برای شما بهتر است. از طرفی اگر صاحب کسب و کاری هستید و می خواهید شماره کسب و کار شما در حافظه مشتریان بهتر حک شود و همچنین پرستیژ کاری خود را بالا ببرید باز هم شرکت در مزایده و خرید سیم کارت های مزایده ای به شما توصیه می شود.

در بحث مقایسه قیمت سیم کارت های مزایده ای با قیمت سیم کارت های معمولی دانستیم که قیمت سیم کارت های مزایده ای بیشتر از نمونه های معمولی می باشد. در واقع با هزینه کردن برای سیم کارت های مزایده ای سرمایه خود را به نوعی حفظ کرده اید، یعنی علاوه بر خرید یک سیم کارت و استفاده از امتیازات آن، هر وقت که بخواهید می توانید همان سیم کارت را با قیمت بالاتر مجددا بفروشید.

شاید بزرگترین تفاوت بین سیم کارت های مزایده ای و معمولی اینجاست که سیم کارت های مزایده ای ارزش خود را حفظ می کنند و پس از سال ها نیز خواهان زیادی دارند که در نهایت با قیمت بالایی به فروش می رسند اما این مورد درباره سیم کارت های معمولی صدق نمی کند.

 

سؤالات متداول

با توجه به شرایط موجود خرید سیم کارت های مزایده ای معتبر است؟

اگر فروشگاه مورد نظر شما معتبر باشد، خرید شما با مشکلی مواجه نخواهد شد. برای اطمینان بیشتر می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی نارون در مزایده شرکت کرده و سیم کارت دلخواه خود را خریداری نمائید.

 

آیا با شرکت در مزایده می توان از تمامی اپراتور های همراه اول، ایرانسل و رایتل سیم کارت خرید؟

این مورد نیز به برگزار کننده مزایده سیم کارت بستگی دارد اما اگر قصد دارید از اپراتور های مذکور خرید کنید می توانید از طریق سایت نارون اقدام نمائید. شرکت نارون در مزایده از تمامی اپراتور ها سیم کارت هایی را به فروش می رساند.

 

کلیک کن و مشاوره رایگان بگیر

سخن پایانی

در این مقاله درباره مقایسه قیمت سیم کارت های مزایده ای با قیمت سیم کارت های معمولی بحثی با شما داشتیم، همچنین ذکر کردیم که خرید سیم کارت های مزایده ای چه سودی نیز برای شما دارد. با این اوصاف اگر قصد دارید که در مزایده سیم کارت شرکت کنید می توانید از طریق سایت شرکت نارون که معتبر و قابل اطمینان است، اقدام کنید. شرکت نارون با برگزاری مزایده های سیم کارت توانسته در این زمینه به خوبی عمل کرده و رضایت شرکت کنندگان را به دست آورد. شما نیز می توانید برای خرید و فروش سیم کارت خود با سود بالا در مزایده فروشگاه نارون شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *