انواع خطوط رند

انواع خطوط رند برای خرید و فروش

همواره از همان ابتدای شروع کار انواع سیم کارت‌ ها، انواع خطوط رند بسیار مورد توجه افراد قرار گرفت و جزو علاقمندی‌ های هر کاربری محسوب می‌ شد. گاهی اوقات برخی از شماره‌ های رند در بازار آزاد با قیمت‌ های صعودی مورد معامله قرار می‌ گیرند. در ادامه قصد داریم انواع مختلف سیم کارت‌ های رند را به شما معرفی کنیم. بنابراین پیشنهاد می‌ کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

تعریف انواع خطوط رند

با گسترش استفاده از تلفن همراه به تدریج میزان تنوع شماره و خطوط نیز افزایش یافت و این موضوع منجر شد که حفظ شماره ها دشوار شود. به جهت رفع این مشکل، سیم کارت‌ های رند ظهور کردند. خطوط رند علاوه بر اینکه جذابیت و پرستیژ بیشتری دارند، از ویژگی سهولت به خاطر سپاری نیز برخوردار می‌ باشند. به گونه‌ ای که قطعاً شماره‌ ای همانند 09001111111 راحت‌ تر در خاطر افراد می‌ ماند. زیرا در این نوع شماره، تنوع عددی کمتری استفاده شده است و همواره یک عدد یکسان به صورت تکراری وجود دارد. به این نوع شماره‌ ها خطوط رند می‌ گویند.

انواع خطوط رند کدام است؟

در بازار ممکن است انواع خطوط رند را مشاهده کنید. تصمیم داریم در این بخش به صورت کاربردی چندین نوع خطوط رند را به شما معرفی نماییم تا در هنگام خرید دچار مشکل نشوید. خطوط رند عبارت اند از: خط رند آینه‌ ای، خط رند پله‌ ای از اول، خط رند پله‌ ای از آخر، خط رند سه پله، خط رند ترازویی، خط رند تاریخ تولدی، خط رند ترتیبی از اول، خط رند ترتیبی از آخر، خط رند تکرار پیش شماره، خط رند تکرار دو رقم یکی، خط رند جفت جفت از اول، خط رند جفت جفت از آخر، خط رند حروفی و سایر موارد که در ادامه به برخی از انواع آن خواهیم پرداخت.

 

  • خط رند آینه‌ای

یکی از انواع خطوط رند، خط رند آینه‌ ای می‌ باشد که در واقع خطوطی هستند که دست کم ۴ عدد و یا حتی بیشتر به صورت متقارن قرار گرفته‌ اند. به عنوان مثال، شماره‌ های 9559*** **09 و 531 * 135 **09 نمونه‌ هایی از خطوط رند آینه‌ ای محسوب می‌ شوند.

  • خط رند پله‌ای از اول

این نوع از خطوط رند، خطوطی می‌ باشند که دست کم ۴ عدد از آن یا بیشتر در ابتدای خط بعد از پیش شماره به صورت زوجی افزایش و یا کاهش پلکانی دارند. به عنوان مثال شماره *** 4445 **09 جزو خطوط رند پله‌ ای از اول محسوب می‌ شوند.

  • خطوط رند پله‌ای از آخر

این نوع خطوط خطوطی می‌ باشند که دست کم ۴ عدد از آن در انتهای خط به صورت زوجی افزایش یا کاهش پلکانی دارد. مانند شماره 5352*** **09 که جزوه این نوع از خطوط رند محسوب می‌ شود.

نکته‌ ای که در مورد خطوط پله‌ ای بسیار مطرح می‌ باشد این است که رقم یکان این افزایش و یا کاهش پلکانی یکسان هستند. مانند 5686 و حتی اگر رقم یکان آن ها یکی نباشد، حتماً باید رقم دهگان یکسان باشد. به عنوان نمونه 4348.

بنابراین، شماره‌ هایی همانند 4352 جزو این نوع از خطوط رند محسوب نمی‌ شود. همچنین، باید بدانید در صورتی که افزایش و یا کاهش پلکانی در این نوع از خطوط رند به صورت یک زوج سه رقمی باشد، حتماً باید رقم دهگان و یکان یکسانی داشته باشند. به عنوان مثال 718 218 و یا حتی اگر رقم آخر آن ها متفاوت باشد، در چهارچوب یک دهگان و صدگان تکرار شود. مانند شماره 282 283* **09.

  • خطوط رندسه پله‌ای

یکی از انواع خطوط رند، خطوط سه پله‌ ای می‌ باشد که این خطوط به رند پله‌ ای از آخر و رند پله ای از اول شباهت بسیاری دارد. تفاوتی که در این بین وجود دارد این است که که ۶ رقم ابتدایی یا انتهایی آن ها به صورت سه پله پشت سر هم و دو رقم دو رقم دارای افزایش یا کاهش پلکانی می‌ باشد. مانند شماره 95 94 93 * **09.

  •  ترازویی

این نوع خطوط رقم میانی و هفت رقم آن ها متفاوت است، همچنین سه رقم قبل از عدد میانی و سه رقم بعد از عدد میانی آن ها کاملاً یکی می‌ باشند. دقیقاً همانند دو کفه ترازو که با یکدیگر برابر هستند. به عنوان نمونه شماره 754 * 754 **09 که جزو خطوط رند ترازویی محسوب می‌ شوند.

  •  تاریخ تولدی

این نوع خطوط خطوطی می‌ باشند که چهار رقم اول و یا حتی چهار رقم آخر آن ها می‌ تواند با یکی از سال‌ های تاریخ شمسی مطابقت داشته باشد. مانند شماره‌ های 1360 *** **09 یا *** 1372 **09 که نمونه‌ هایی از خطوط رند تاریخ تولدی می‌ باشند.

  • ترتیبی از اول

این نوع خطوط را می‌ توانیم خطوطی بدانیم که دست کم سه رقم و یا حتی بیشتر از این شماره، در ابتدای خط و بعد از پیش شماره می‌ تواند به صورت مرتب و پشت سر هم بیاید. البته تعداد این ارقام مرتبی که پشت سر هم می آیند، هر چقدر بیشتر از سه رقم باشد، میزان مرغوبیت خط نیز افزایش خواهد یافت. مانند شماره **** 123 **09.

  •  ترتیبی از آخر

در واقع، خطوطی که حداقل سه رقم و یا بیشتر از عدد های آن در انتهای خط به صورت کاملاً مرتب و پشت سر هم تکرار شود، خطوط رند ترتیبی از آخر می‌ گویند. هر چقدر تعداد این ارقام مرتب، بیشتر از سه رقم تکرار شود، مرغوبیت خط نیز افزایش خواهد یافت. مانند شماره 12345 ** **09.

انواع خطوط رند

سوالات متداول

میزان رندی خطوط چه تاثیری در قیمت آن دارد؟

میزان رندی تاثیر مستقیم بر قیمت آن خواهد داشت. به گونه‌ ای که هر چقدر میزان رندی بیشتر باشد، قیمت آن نیز افزایش خواهد یافت.

 

رند ترین خطوط مربوط به کدام دسته است؟

رند ۷ رقم یکی خطوطی هستند که تمامی ارقام آنها یکسان می‌باشند و رندترین خطوط محسوب می‌شوند مانند شماره 9999999 **09.

کلام آخر

فروشگاه سیم کارت نارون ارائه دهنده انواع خطوط رند و معمولی می‌ باشد که همواره در تلاش است تا رضایت مشتریان خود را جلب نماید. با مراجعه به این فروشگاه می‌ توانید انواع خطوط اعتباری، دائمی، رند و معمولی را خریداری نمایید و تجربه جدیدی از خرید سیم کارت داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *